Specializare Procese & Proceduri Business

remote
Aplică acumAlte Specializări

Descriere Specializare Procese & Proceduri Business

Scopul Specialistului de Procese Operaționale Business este de a elabora rapoarte operaționale pe baza informațiilor colectate din diferite sisteme informatice ale companiei și de a întocmi analize privind evoluția indicatorilor operaționali.

Responsabilități

  • Participă la elaborarea procedurilor specifice activității structurii din care face parte;
  • Contribuie la simplificarea și armonizarea proceselor operaționale;
  • Verifică periodic acuratețea predicțiilor prin comparație cu situația reală și le îmbunătățește pentru a fi în marja de acuratețe cerută;
  • Pentru activitățile asignate, contribuie la implementarea unui mod de lucru standardizat și eficient, folosind proceduri, unelte și indicatori de performanță adecvați;
  • Observă din timp apariția oricărei deviații de la obiectivele de performanță, explicând cauzele și propune soluții de remediere.

Cerințe

  • Abilități de organizare;
  • Cunoștințe management de proiect;
  • Skill-uri de comunicare;
  • Orientare către rezultate;
  • Etică și integritate;
  • Spirit de echipă;
  • Deschis la nou;
  • Creativitate și inovație.

Alte specializări în #EuGândesc SkillsUP Academy

Specializare Content Writer 

Remote, România

Specializare Optimizare Continut (SEO)

Remote, România

Specializare Social Media

Remote, România

Specializare Procese & Proceduri Business

Remote, România

Specializare Public Relations

Remote, România

Specializare HR

Remote, România

Specializare Analist Indicatori Marketing

Remote, România

Specializare Organizator Evenimente

Remote, România

Beneficii

Lucrul în Echipă

Ai posibilitatea să înveți practic cum să devii un foarte bun jucător de echipă, aplicând în proiectele în care vei fi implicat, tehnici și informații speciale. Postura de angajat nu mai ste o postura a viitorului. Postura de membru într-o echipă de proiect, este o postură a viitorului.

Time Management & Productivitate

Însușirea tehnicilor de prioritizare a activităților, organizarea agendei de lucru, sunt aspecte extrem de importante în viața unui profesionist, manager sau antreprenor. Se învață doar pus în contextul potrivit și ghidat corespunzător. 

Cunoaștere de Sine & Dezvoltare Personală

Nu orice informație despre tine se numește cunoaștere de sine. Ai nevoie de teste specifice legate de punctele forte, de trasăturile de personalitate, ai nevoie să știi cum să îți pi în valoare autenticitatea ta și cum să comunici astfel mai eficient cu alții. 

Comunicare & Leadership

Planul tău de viitor include cumva poziții de management, de conducere? Atunci vei avea nevoie de skilluri de leadership. Abilitatea de a conduce prin influență nu se învață citind, participând la cursuri, se învață aplicand. 

Mediu de Calitate & Networking

Ai auzit de expresia cum că ești media celor 5 persoane cu care îți petreci cel mai mult timpul? Ai posibilitatea aici de a crește această medie, de a lega relații de durată și de creștere. 

Experiență Practică Profesională

Ai nevoie de mai multă experiență practică în profesia pe care vrei să o urmezi în viață? Nu ești sigur că alegerea făcută este cea mai potrivită pentru tine și ai vrea să pivotezi către altă meserie? Obține experiență aici!

Beneficii

Interesat?! Stai de vorbă cu Echipa de Recrutare și stabilește un Interviu

Echipa de Recrutare a Academiei de SkillUP #EuGândesc te îndrumă și te ajută să parcurgi toți pașii necesari pentru a putea fi admis. Întreabă-i orice ai nevoie să știi și cu siguranță îți vor oferi cele mai bune răspunsuri.

Alte Specializări Disponibile

Specializarea Content Writer

Remote – România – Vezi detalii specializare

Specializarea Analist Indicatori Marketing

Remote – România – Vezi detalii specializare