Descriere Specializare Analist Indicatori Marketing
Practicanţii unei astfel de ocupaţii cercetează condiţiile pieţei la nivel local, regional și naţional, pentru a determina potenţialul vânzărilor unui produs sau a unui set de servicii. De asemenea, adună informaţii despre concurenţă, preţuri, vânzări, metode de marketing şi distribuţie.
Responsabilități
- Realizează planul de acțiuni în urma analizei de piață (cunoaștere piață și concurență, profilul utilizatorului, evoluția indicatorilor etc.) și colaborează cu toate direcțiile implicate în procesul de validare, aprobare, implementare și supervizare a proiectelor;
- Gestionează suporturile de comunicare internă și externă pentru prezentarea și promovarea proiectelor de care răspunde;
- Urmărește și prezintă realizarea KPI stabiliți pe proiectele de care răspunde;
- Monitorizează respectarea cadrului normativ în vigoare al băncii și reglementarea internă a activității;
- Propune prioritățile și direcțiile de urmat pe proiectele de care răspunde;
- Derulează și implementează proiectele repartizate.
Cerințe
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Capacitate de asimilare rapidă a informațiilor complexe;
- Orientare spre rezultate;
- Simțul responsabilității, bun observator;
- Capacitate de organizare și prioritizare;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Rezistență la stres.
Alte specializări în #EuGândesc SkillsUP Academy
Specializare Content Writer
Remote, România
Specializare Optimizare Continut (SEO)
Remote, România
Specializare Social Media
Remote, România
Specializare Procese & Proceduri Business
Remote, România
Specializare Public Relations
Remote, România
Specializare HR
Remote, România
Specializare Analist Indicatori Marketing
Remote, România
Specializare Organizator Evenimente
Remote, România
Beneficii
Lucrul în Echipă
Ai posibilitatea să înveți practic cum să devii un foarte bun jucător de echipă, aplicând în proiectele în care vei fi implicat, tehnici și informații speciale. Postura de angajat nu mai ste o postura a viitorului. Postura de membru într-o echipă de proiect, este o postură a viitorului.
Time Management & Productivitate
Însușirea tehnicilor de prioritizare a activităților, organizarea agendei de lucru, sunt aspecte extrem de importante în viața unui profesionist, manager sau antreprenor. Se învață doar pus în contextul potrivit și ghidat corespunzător.
Cunoaștere de Sine & Dezvoltare Personală
Nu orice informație despre tine se numește cunoaștere de sine. Ai nevoie de teste specifice legate de punctele forte, de trasăturile de personalitate, ai nevoie să știi cum să îți pi în valoare autenticitatea ta și cum să comunici astfel mai eficient cu alții.
Comunicare & Leadership
Planul tău de viitor include cumva poziții de management, de conducere? Atunci vei avea nevoie de skilluri de leadership. Abilitatea de a conduce prin influență nu se învață citind, participând la cursuri, se învață aplicand.
Mediu de Calitate & Networking
Ai auzit de expresia cum că ești media celor 5 persoane cu care îți petreci cel mai mult timpul? Ai posibilitatea aici de a crește această medie, de a lega relații de durată și de creștere.
Experiență Practică Profesională
Ai nevoie de mai multă experiență practică în profesia pe care vrei să o urmezi în viață? Nu ești sigur că alegerea făcută este cea mai potrivită pentru tine și ai vrea să pivotezi către altă meserie? Obține experiență aici!
Beneficii
Interesat?! Stai de vorbă cu Echipa de Recrutare și stabilește un Interviu
Echipa de Recrutare a Academiei de SkillUP #EuGândesc te îndrumă și te ajută să parcurgi toți pașii necesari pentru a putea fi admis. Întreabă-i orice ai nevoie să știi și cu siguranță îți vor oferi cele mai bune răspunsuri.


Alte Specializări Disponibile
Specializarea Content Writer
Remote – România – Vezi detalii specializare
Specializarea Public Relations
Remote – România – Vezi detalii specializare